rel='stylesheet'type='text/css'/>

2008-06-14

Rusinica

Pai da... rusinica mie... Sor'mea a plecat, scrie cand poate, pentru ca acolo e "bataie" pe calculatoare, iar eu m-am lenevit. Inspiratie nu mai am atat de mare incat sa pot face fata in ambele locuri. De citit nu am mai citit nimic in ultima vreme, pentru ca de cand m-am mutat am fost cam lenesa si nici macar pana la colt nu am mai ajuns sa imi iau cartea pe care ma laudam ca o iau in fiecare miercuri... Mda! Rusinica mie! Daca ea v-a lasat cu mine ... eu o/va dezamagesc ... Trebuie sa iau atitudine, sa imi fac timp si sa ma pun pe treaba! Nu promit, dar macar promit ca am sa incerc sa o fac.
Va pup pe toti!

P.S. Problema este ca eu scriu aberatii multe, dar sper ca nu am sa va plictisesc prea tare.

Pam pam :D

1 comentarii:

Dee@ spunea...

Hehe...Important e ca vei incerca sa scrii cate ceva. Eu am cam pierdut sirul povestirilor de pe acolo si nu am ce sa mai comentez. Despre programul meu pe aici scriu "dincolo" :)
Si eu va pup pe toti si in special pe tine, surioara :)